* Αγαπά την εργασία του
* Εχει ικανότητα επικοινωνίας με τους μαθητές του
* Εχει ικανότητα να περνάει θετικά μηνύματα
* Προωθεί εκπαιδευτικές πρωτοβουλίες και καινοτομίες στην τάξη
* Μπορεί να εντοπίσει παιδιά που διαφέρουν από τον μέσο όρο
* Διατηρεί καλές σχέσεις με τους γονείς των μαθητών του
* Εχει δυνατότητα επέκτασης της οικογένειας στο σχολείο
* Μπορεί να λειτουργεί ως θετικό πρότυπο για τους μαθητές του
* Εχει ικανότητα επικοινωνίας με τους μαθητές του
* Εχει ικανότητα να περνάει θετικά μηνύματα
* Προωθεί εκπαιδευτικές πρωτοβουλίες και καινοτομίες στην τάξη
* Μπορεί να εντοπίσει παιδιά που διαφέρουν από τον μέσο όρο
* Διατηρεί καλές σχέσεις με τους γονείς των μαθητών του
* Εχει δυνατότητα επέκτασης της οικογένειας στο σχολείο
* Μπορεί να λειτουργεί ως θετικό πρότυπο για τους μαθητές του
* Βλέπει διεκπεραιωτικά την εργασία του
* Δεν έχει συναισθηματική επαφή με τους μαθητές του
* Αγνοεί τους κανόνες συμπεριφοράς (π.χ., μιλάει στο κινητό του ή καπνίζει μέσα στη σχολική τάξη)
* Αποδέχεται τη φασαρία στην τάξη του και αδιαφορεί γι΄ αυτήν
* Αδιαφορεί για τα συναισθήματα των μαθητών του
* Δεν περνάει σωστά παιδαγωγικά μηνύματα στα παιδιά
* Βλέπει μαθητές να εκδηλώνουν αντικοινωνική συμπεριφορά ή να έχουν προβλήματα και αδιαφορεί
* Επιτρέπει σε παιδιά να αποκλείουν ή να παρενοχλούν συμμαθητές τους
*Από την κυρία Αλεξάνδρα Καπάτου, ψυχολόγο-παιδοψυχολόγο.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου